Lietuvių kalba English
Mokytojai »

Čiogjalas Namkhai Norbu (Chögyal Namkhai Norbu) gimė Derghėje, Rytų Tibete, 1938 m. Vaikystėje buvo atpažintas kaip didžio dzogčeno mokytojo Adzomo Drugpos (1842–1924) reinkarnacija. Vėliau XVI Karmapa pripažino jį esant Šabrungo Ngavango Namgjėlo (1594–1651), pirmojo Butano dharmaradžos, reinkarnacija.

Mokymas »

Dzogčeno mokymai – tai ne filosofija, ne religinė doktrina ir ne kultūros tradicija. Suprasti juos reiškia atrasti savo tikrąją prigimtį, visiškai netemdomą proto kuriamų klastočių ir saviapgaulės. Pats tibetiečių terminas dzogčenas, arba „didysis tobulumas“, kalba apie kiekvienos būtybės tikrąją, pirmapradę būseną...

Bendruomenė »

Dzogčeno bendruomenė yra didelė grupė žmonių, kuriuos sieja domėjimasis dzogčeno mokymais, kurie seka mokytoju, iš tikrųjų atskleidusiu dzogčeno būseną, kurie pagal išgales studijuoja ir praktikuoja tantras, lungus bei upadešas ir kurie stengiasi sudaryti sąlygas, būtinas šiai veiklai.

Mokymas

Trys dzogčeno mokymų grupės

Trys dzogčeno mokymų grupės: semdė, longdė ir menagdė

Mandžušrimitra gavo visus dzogčeno mokymus iš Garabo Dordžės ir suskirstė juos į tris grupes: semdė, longdė ir menagdė. Trys grupės – tai trys būdai pateikti mokymus. Kiekviena jų turi savus praktikos būdus, tačiau visų pagrindinis tikslas – visiška realizacija.

Semdė, arba „proto prigimties grupėje“, praktikuotojas susipažįsta su proto prigimtimi ir iš tikrųjų ją atranda.

Longdė – tai „erdvės grupė“. Erdvė šiuo atveju reiškia pirmapradę tuštumą, iš kurios gimsta praktikuotojo vidinis aiškumas.

Menagdė, „esmės grupė“, dar vadinama upadeša, apima tam tikrus mokymus ir metodus, paremtus mokytojų patirtimi, kurių tikslas – padėti praktikuotojui visiškai realizuoti.
 

 

« Grįžti į pradinį
Mandžušrimitra, suskirstęs Garabo Dordžės mokymą į tris grupes
Kalendorius